torstai 6. elokuuta 2009

Ihan parasta agiliitoa



Suunnittelin illan treeniin vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Teknisenä puolena oli lisäksi pimeitä putkikulmia ja saksalaista pariin otteeseen. Molemmilla pätkillä tehtiin saksalainen huiskiminen hypylle numero 3.

Ensin kirmattiin pallerot 1-13 ja Nuusku oli niin nopea, että teki vaikeaa pysyä mukana. Kirjaimellisesti räkä poskella tuli painettua ja oli ihan ylettömän hauskaa. Rapsu tykitti myös minkä koivistaan pääsi, ja Rapsun huimempi vauhti ja ohjausherkkyys toivat raa'asti esille minun ohjauksen heikkoudet. Armollinen-Nuusku luo illuusion että minä osaan, mutta Rapsu palauttaa Tellukselle. Erityisesti aalta hypylle 10 siirryttäessä Rapsu ampui suoraan putkeen, koska minun käsi oli liian kaukana vartalosta. Samalla tavalla se oli Nuuskunkin kanssa, mutta Nuusku ei jaksa takertua minun heikkoon ohjaukseen ;)

Toisella pätkällä eli neliöt 1-12 minulla oli ongelmia saksalaisen kanssa, sillä olin liian hätäinen, mutta Nuusku kääntyi siinä kuitenkin hyvin, kiltti koira :) Rapsu taas meni niin kuin näytin eli kiersi koko hypyn. Kun sain rauhoitettua huiskimiseni oikeaksi saksalaiseksi hullun joensuulaisen sijaan, kääntyi Rapsukin simpsakasti. Rapsu on hyvin tarkka ohjauksen kanssa, mutta minusta se on vaan hyvä asia. Tosin kepeillä se saisi olla kiinnittämättä huomiota yksittäisten keppien väreihin, nyt joka toinen keppi ei ollut eri värinen, joten Rapsu-polo törmäsi pää edellä keppiin kesken pujottelun, kun ilmeisesti yritti pujotella kuvitteellista keppiä siellä välissä, jotta olisi värit kohdallaan...

Ei kommentteja: